Comanda
telefonica

Vreti sa comandati
prin telefon?


Nimic mai simplu:
sunati la 021 209 45 12

(luni - vineri, intre 08:30-17:00)

Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!

Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:
  • hartuirea la locul de munca
  • durata CCC pentru persoana care nu a solicitat initial concediul
  • zile noi de sarbatoare legala
  • contravaloarea hranei acordate de catre angajator pentru angajatii proprii
  • educatia timpurie
  • abonamentele in vederea practicarii sportului
  • primele de asigurare voluntara de sanatate si serviciile medicale
  • concediul paternal
  • protectia avertizorilor de integritate etc.!

Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

Stimate manager HR,

HG nr. 970/2023 a intrat in vigoare la data de 17.04.2024, data de la care angajatorii, indiferent de numarul de salariati, au obligatia sa aiba reglementata o Procedura interna sau un Ghid privind prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca.

Astfel, angajatorul are obligatia de a lua orice masuri necesare in scopul prevenirii si combaterii actelor de hartuire morala la locul de munca, inclusiv prin prevederea, in regulamentul intern al unitatii, de sanctiuni disciplinare pentru angajatii care savarsesc acte sau fapte de hartuire morala la locul de munca. Neindeplinirea acestei obligatii constituie contraventie si este sanctionata cu amenda de la 30.000 lei la 50.000 lei.

In fiecare firma va exista fie o persoana responsabila cu primirea si solutionarea plangerilor de hartuire, fie o comisie desemnata in acest sens.
Persoana responsabila cu primirea si solutionarea sesizarilor poate fi expertul in egalitatea de sanse si tratament, reprezentantul sindicatului sau al salariatilor, expertul in legislatia muncii.

Nu este singura noutate. In ultima perioada au aparut mai multe acte normative care vizeaza RI – Legea 52/2023, HG 1577/2022, Legea 296/2023, OUG 115/2023 etc. – si care se refera la introducerea in acest document intern a unor prevederi legate de:
   durata concediului pentru cresterea copilului pentru persoana care nu a solicitat initial concediul
  sume suportate de catre angajator pentru plasarea copiilor angajatilor proprii in unitati de educatie timpurie
   contravaloarea hranei acordate de catre angajator pentru angajatii proprii
   contravaloarea abonamentelor suportate de angajator pentru angajatii proprii in vederea practicarii sportului
   primele de asigurare voluntara de sanatate, precum si serviciile medicale furnizate sub forma de abonament
   doua zile noi de sarbatoare legala
  instituirea de canale interne de raportare cu privire la protectia avertizorilor in interes public
   concediul paternal de 10 zile lucratoare plus 5 zile lucratoare pentru absolventii unui curs de puericultura
   concediul de ingrijitor
   formule flexibile de lucru
   accesul online al salariatilor si al fostilor salariati in Revisal, in privinta datelor care ii privesc
  utilizarea semnaturii electronice
  egalitatea de sanse si de tratament intre barbati si femei
  supravegherea video in firma
  incalcarea demnitatii personale a angajatilor

Concluzia?
Trebuie sa va actualizati Regulamentul intern!

Insa vestea buna este ca puteti scapa rapid de acest demers extrem de anevoios. Va oferim un ghid cu informatii de ultima ora, care va ajuta sa completati impecabil acest act intern vital al firmei, evitand astfel amenzi de pana la 30.000 de lei!

IMPORTANT!
1. Conform HG 970/2023, in vigoare de la 17 aprilie 2024, toti angajatorii, indiferent de numarul de salariati, au ca termen sa isi intocmeasca sau sa isi actualizeze metodologiile deja existente privind prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca.

2. Prin Legea 52/2023, in vigoare din 9 martie 2023, incepand cu anul 2024, salariatii au dreptul la inca doua zile libere de sarbatoare legala. Astfel devin zile de sarbatoarele legala zilele de 6 ianuarie – Boboteaza si 7 ianuarie – Sfantul Ioan Botezatorul.

3. Prin OUG 115/2023, angajatorii pot acorda salariatilor sume pentru plasarea copiilor angajatilor proprii in unitati de educatie timpurie.

4. Conform Legii 283/2022, Regulamentul intern se aduce la cunostinta fiecarui salariat, in prima zi de activitate, sub conditia semnarii de luare la cunostinta.

5. Conform art. 23 alin. (8) din Legea 376/2022, sumele provenite din incasarea bacsisului se distribuie integral salariatilor, pe baza unei evidente nominale a acestora. Operatorii economici stabilesc, printr-un regulament intern, procedura si modalitatea de distribuire.

6. Conform Legii 361/2022 privind protectia avertizorilor in interes public, persoanele juridice de drept public, indiferent de numarul de angajati, precum si persoanele juridice de drept privat care au cel putin 50 de angajati au obligatia de a identifica sau institui canale interne de raportare si de a stabili proceduri de raportare interna si pentru efectuarea de actiuni subsecvente.

Ce alte mentiuni trebuie sa contina Regulamentul intern?
Ce verifica inspectorii veniti in control?

Va prezentam aceste mentiuni obligatorii pe stick-ul „Regulamentul intern in avantajul dvs.”, impreuna cu alte informatii extrem de utile privind modul cum trebuie adus la zi acest document prin prisma recentelor schimbari legislative privind: 
procedura privind prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca
  procedura de desemnare a persoanei cu atributii in domeniul egalitatii de sanse si de tratament intre femei si barbati
  procedura privind identificarea cazurilor de hartuire la locul de munca
  procedura de sactionare disciplinara a angajatilor care incalca demnitatea personala a altor angajati
  clauza privind obligatia de a stabili programe individualizate de munca la unitatile cu un numar mai mare de 50 de salariati
  stabilirea zilelor libere pentru salariatii care apartin unui alt cult religios legal
  procedura de solutionare a cererilor sau a reclamatiilor individuale ale salariatilor in contextul modificarii Codului muncii cu privire la consultantul extern vs expert in legislatia muncii
procedura de acces online a salariatilor sau fostilor salariati la datele din ReviSal


IMPORTANT!
Produsul este disponibil si online, unde il puteti vizualiza oricand dupa ce il achitati!
Va conectati rapid, cu user si parola, folosind platforma ultra moderna www.rsonline.ro!


Avantajele dvs.:

• Acces 24h din 24h, pe orice device (mobil, laptop, PC etc.)
• Motor de cautare performant + posibilitatea de a printa ce doriti
• Adaugati Note/Observatii - Textul se poate mari/micsora sau copia

12 prevederi obligatoriu de introdus in Regulamentul intern!

In acest context legislativ, trebuie sa faceti mentiuni clare in Regulamentul intern privind:

1 Protectia datelor personale ale salariatilor
Este vorba despre informatii pe care salariatii vi le furnizeaza voluntar in scopul de a beneficia de anumite facilitati oferite de lege. De exemplu: informatii privind starea de graviditate, motivul pentru care refuza detasarea, apartenenta religioasa, daca au sau nu copii in intretinere, evenimente familiale deosebite, diverse situatii personale. Detalii pe stick-ul Regulamentul intern in avantajul dvs.

2 Politicile de prelucrare a datelor aplicabile la nivelul firmei
Intra aici: termene de pastrare a datelor; procedura de stergere/revizuire a datelor personale, selectia datelor personale efectiv necesare angajatorului; perioada de stocare a datelor; scopurile urmarite prin operatiunile de prelucrare a datelor; persoanele care prelucreaza aceste date; fluxurile de date, indicand originea si destinatia datelor etc. Detalii pe stick.

3 Determinarea gradului de monitorizare a activitatii salariatilor
Se impun precizari clare legate de modul cum firma supravegheaza activitatea online, video si telefonica a fiecarui salariat sau departament. Detalii pe stick.

4 Garantii privind protectia vietii private si a secretului corespondentei
De exemplu: anonimizarea unui astfel de transcript, mentinerea secretului privind identitatea destinatarilor, limitarea doar la elementele de continut care sa vizeze direct interesele firmei etc. Detalii pe stick.

5 Regimul juridic al comunicarilor private ale salariatului
Precizati noile abateri disciplinare in aceasta sfera: comunicari online in scopuri private, sau dincolo de o anumita durata, sau intr-un anumit interval al programului de lucru etc. Detalii pe stick.

5 Aspecte de prevenire a sanctiunilor privind munca nedeclarata
Conditiile organizarii probei practice la angajare, conditiile de acces in firma a vizitatorilor, conditiile prezentei in firma a salariatilor cu contractul suspendat sau a salariatilor part-time, dupa orele de program. Detalii pe stick.

7 Graficul activitatilor, pauzele de masa, conditiile programului inegal
Explicati modul de evidenta a programului de lucru, in conditiile art. 119 din Codul muncii. Detalii pe stick.

8 Formule flexibile de lucru
Posibilitatea lucratorilor de a-si adapta programul de lucru, inclusiv prin utilizarea formulelor de munca la distanta, a programelor de munca flexibile sau a unor programe de munca cu timp redus de lucru.
Atentie!
Orice tratament mai putin favorabil aplicat unei femei sau unui barbat, pe motiv ca a solicitat sau a efectuat concediul pentru cresterea copiilor, concediul paternal, concediul de ingrijitor ori ca si-a exercitat dreptul de a solicita formule flexibile de lucru, constituie discriminare in sensul Legii nr. 202/2002 astfel cum a fost modificata prin OUG nr. 57/2022.  Detalii pe stick.

9 Procedura care se aplica in cazul unor evenimente familiale deosebite
In absenta unui contract colectiv de munca, precizati in Regulamentul intern cum se includ zilele libere platite in cazul unor evenimente familiale deosebite, precum si conditiile acordarii concediului fara plata. Detalii pe stick.

10 Egalitatea de sanse intre barbati si femei
Prevedeti obligatoriu in Regulamentul intern faptul ca, in conformitate cu Legea nr. 229/2015, la revenirea la locul de munca a salariatei/salariatului, persoana respectiva are dreptul la un program de reintegrare profesionala. Detalii pe stick.

11 Procedura concedierii
Vorbim aici despre procedura concedierii pentru necorespundere profesionala, in conditiile art. 63 alin. (2) din Codul muncii, si despre raportul dintre procedura evaluarii periodice si procedura speciala, prealabila concedierii. Detalii pe stick.

12Obligatii ale salariatului introduse de H.G. nr. 905/2017
Concret, mentionati noile obligatii introduse in scopul facilitarii inregistrarilor in Revisal, in conditiile H.G. nr. 905/2017, spre exemplu obligatia de a comunica motivul unei absente de la programul de lucru in primele 3 zile. Detalii pe stick.

Utilitatea stick-ului pe care vi-l oferim
este de fapt mult mai cuprinzatoare!


Stick-ul „Regulamentul intern in avantajul dvs.” este in realitate un instrument de lucru complet, care va prezinta toate atuurile putin cunoscute ale acestui act.

Retineti, Regulamentul intern chiar va ajuta!

Este actul prin care puteti spune clar ce vreti de la angajatii dvs., avand si garantia ca acestia vor respecta dorintele dvs. (ii obliga art. 39, alin. (2), lit. c) din Codul muncii) Este poate, singurul act prin care va puteti rezolva niste probleme mai sensibile in relatia cu angajatii – un lucru foarte bun daca ne gandim ca legislatia muncii, in general, nu prea va ofera dvs. niciun avantaj.

Prin Regulamentul intern stabiliti:

  drepturile si obligatiile dvs. si ale salariatilor
  criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor
  procedurile de solutionare a cererilor si reclamatiilor salariatilor
  regulile privind protectia, igiena si securitatea in munca in cadrul unitatii, etc.


„N-am sa obosesc niciodata sa recomand angajatorilor sa acorde maxima atentie Regulamentului intern."

(Prof. univ. dr. Raluca Dimitriu, formator al magistratilor specializati in litigii de munca in cadrul Institutului National al Magistraturii, autorul lucrarii Regulamentul intern in avantajul dvs.)


Regulamentul intern va permite sanctionarea abaterilor disciplinare!

Si asta deoarece in Regulamentul intern puteti mentiona la liniuta toate faptele pe care le considerati abateri disciplinare, precum si sanctiunile concrete pentru fiecare dintre ele!
In lipsa acestor mentiuni, v-ar fi destul de greu sa sanctionati o anumita fapta ca abatere disciplinara, deoarece Codul muncii e destul de vag in aceasta privinta.

Stick-ul Regulamentul intern in avantajul dvs. va arata exact ce prevederi sa introduceti si, mai ales, cum sa le formulati, dat fiind ca acest document are, repetam, exact aceeasi putere ca si contractul individual de munca. In plus, pe stick gasiti raspunsuri detaliate la o multime de intrebari punctuale, extrem de interesante si care va privesc in mod direct, ca angajator.

Iata in continuare sumarul complet al lucrarii:

I. Elaborare si aplicare

1. Ce este regulamentul intern?
2. Ce NU este regulamentul intern?
3. Elaborarea regulamentului intern
4. Obligatia de consultare a salariatilor
5. Contestarea legalitatii regulamentului intern
6. Modalitati de completare si de modificare a regulamentului intern
7. Controlul legalitatii dispozitiilor cuprinse in regulamentul intern
8. Sanctiunea pentru neintocmirea regulamentului intern

II. Regulamentul intern pe capitole
1. Continutul regulamentului intern
2. Clauze obligatorii
3. Clauze recomandabile
4. Clauze interzise
III. Disciplina muncii
1. Reguli concrete privind disciplina muncii
2. Abaterile disciplinare
3. Sanctiunile aplicabile
4. Procedura disciplinara

IV. Regulamentul intern al institutiilor bugetare

V. Practica judiciara

VI. Model general de Regulament intern

VII. Modele de regulament intern pentru:
productie, comert, turism, constructii, prestari servicii, primarie, scoala gimnaziala, institutie publica sanitara, camin de batrani, hotel si restaurant

Pe acest stick gasiti ceva ce nu mai gasiti nicaieri!

Este vorba de un capitol special cu spete concrete intalnite in instanta, legate de conflicte de munca, in care deciziile luate s-au bazat intr-o proportie majoritara pe prevederile Regulamentului intern.

  • Deciziile au fost in favoarea angajatului? Sau in favoarea angajatorului?
  • Au existat prevederi formulate prea general care nu au fost luate in considerare?
  • Asupra caror aspecte s-a oprit cu precadere instanta?
  • Ce prevederi din Regulamentul intern au “lucrat” clar in favoarea angajatorului?
Parcurgeti cele 15 spete concrete din capitolul „Practica judiciara in materie de Regulament intern”, de pe stick-ul „Regulamentul intern in avantajul dvs. Veti intelege astfel mai bine rolul vital pe care il are acest act in buna functionare a firmei dvs.!

Verificati-va cunostintele!
Stiti sa raspundeti la aceste 7 intrebari?


  1. Ce clauze nu trebuie sa lipseasca din Regulamentul intern?
  2. Ce clauze sunt complet interzise in Regulamentul intern?
  3. Prevederile Regulamentului intern se negociaza cu salariatii?
  4. Puteti intemeia o decizie de sanctionare a unui salariat strict pe dispozitiile Regulamentului intern?
  5. In ce conditii puteti prevedea in Regulamentul intern reglementari contrare Contractului colectiv de munca aplicabil?
  6. Angajatii trebuie sa parcurga Regulamentul intern si sa semneze de luare la cunostinta?
  7. Ce se intampla daca in Regulamentul intern apar (voit sau accidental) prevederi nelegale

Gasiti raspunsurile clare si 100% profesioniste
pe stick-ul Regulamentul intern in avantajul dvs.!

V-am pregatit un bonus de exceptie!

Am introdus in aceasta lucrare un capitol foarte generos (28 de pagini) despre un alt document deosebit de important pentru dvs. - Regulamentul de Organizare si Functionare (ROF), un act juridic obligatoriu conform Codului Civil, care face 2 lucruri:
  1. Descrie modul cum este structurata firma dvs. – cu departamente, sectii, birouri, agentii, sucursale;
  2. Descrie atributiile si competentele acestor subunitati, raporturile dintre ele, raporturile cu conducerea firmei, felul cum se iau si se aplica deciziile.
Regulamentul de Organizare si Functionare (ROF) va aduce niste avantaje clare:sta la baza intocmirii fiselor de post
  • cuprinde organigrama unitatii
  • poate fi folosit in ipoteza unei concedieri colective
  • cuprinde structura functionala a unitatii
  • reprezinta expresia personalitatii juridice a angajatorului
Repetam, Regulamentul de Organizare si Functionare (ROF) il gasiti intr-un capitol special din lucrarea pe care v-o oferim si va prezinta un model gata scris de ROF, pe care nu trebuie decat sa il adaptati situatiilor specifice din firma dvs.!

Comandati acum!
Garantie totala la achizitionarea stick-ului „Regulamentul intern in avantajul dvs.”!


Ca sa intrati in posesia lucrarii nu trebuie decat sa completati, cu datele dvs., formularul de comanda de mai jos, iar in pagina urmatoare (dupa ce apasati butonul "Vreau sa comand") sa ne dati datele necesare pentru a va putea expedia stick-ul si a va elibera factura fiscala. In maximum 5 zile veti primi stick-ul prin curier.

Comandati acum stick-ul Regulamentul intern in avantajul dvs.!

Produsul pe scurt:
Titlu: „Regulamentul intern in avantajul dvs.”
Format: stick USB
Pret: 205 lei + 5% TVA
Mod de comanda: prin intermediul formularului de mai jos
Livrare: prin curier, la domiciliul/sediul dvs.



OFERTA SPECIALA

REDUCERE 30% + TRANSPORT GRATUIT la
Pachetul specialistului HR

 

Regulamentul intern in avantajul dvs. 40 modele de regulament intern 17 tipuri de concedii. Regim juridic si fiscal
 
Pret pachet: 324 lei + TVA (in loc de 463 lei + TVA)
 

Cu stima,

Maria Ungureanu

Coordonator oferta
Divizia Legislatia Muncii
Rentrop & Straton




M.B.

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.

Produsele in format stick/CD functioneaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10. Cerintele hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. In cazul produselor de tip abonament, pentru a vizualiza informatia actualizata la zi este necesara o conexiune la internet in timpul utilizarii.

Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna noiembrie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.
Bifati produsele dorite:
Cantitate:
Cantitate:
Cantitate:
Cantitate:
Cantitate:
Cantitate:

Cos cumparaturi

Momentan, nu aveti produse adaugate in cos!
Finalizeaza comanda

Detalii livrare

Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Vezi detalii cos
Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.